jump to navigation

DESPRE CUM ŞI DREAPTA POATE SĂ FIE MIZERABILĂ. UN RĂSPUNS CALOMNIILOR ŞI MIZERIILOR CELOR DE LA „ÎN LINIE DREAPTĂ” Iunie 22, 2012

Posted by Bogdan Duca in Uncategorized.
trackback

De ceva vreme sunt victima unei campanii negative, agresive şi…stupide venite din partea unui grup ce se ascunde sub identitatea site-ului inliniedreapta.ro şi sub id-ul de Facebook Inlinie dreapta. Nu am răspuns calomniilor şi mizeriilor acestor personaje din respect pentru câteva persoane de pe acel site, cărora le datorez multe, inclusiv amintirea unei prietenii frumoase. Este vorba de familia Cernea.
Îmi pare foarte rău că nişte oameni precum Anca şi Vincent Cernea au ales să se înconjoare de personaje dubioase, agresive, cu mentalităţi şi reacţii tipic securistice precum anonimii agresivi ce duc „greul” site-ului pe care familia Cernea îl co-păstoreşte. Dar poate că mi-am făcut eu o impresie prea bună despre ei….În sfârşit….
Acest grup, Înlinie Dreaptă, este acum foarte loial lui Vladimir Tismăneanu, Tismăneanu şi gaşca din jurul site-ului citându-se, aprobându-se şi susţinându-se reciproc în diversele lor războaie online (iar Vladimir T. este deja versat în genul acesta de bătălii).
Ce este amuzant (deşi lasă şi un gust amar) este faptul că întâlnirea dintre mentorii acestui grup (soţii Cernea, Gelu Trandafir, etc.) si Tismăneanu a fost facilitată de către mine, pe vremea în care eram prieten atât cu aceştia cât şi cu Tismăneanu. Am petrecut seri agreabile împreună fără să ştiu că după câţiva ani voi fi o victimă a atacurilor acestei găşti.

Cum am constatat cu stupoare că multe din inepţiile împrăştiate de aceşti şobolani în mediul on-line chiar au prins, simt nevoia să scriu câte ceva despre acest subiect deşi în mod firesc nu ar trebui să bag în seamă astfel de mizerii. Dar ştiţi şi dumneavoastră cum de fiecare dată calomnia reuşeşte să fie mai credibilă decât adevărul.

Tocmai pentru a evita efectele negative ale ariei calomniei am încercat să adopt o transparenţă cât mai mare. O simplă căutare pe Google cu numele meu vă pot pune la dispoziţie toate informaţiile cu privire la viaţa mea publică şi activitatea mea. Ca atare calomniatorii mei nu pot face altceva decât să decupeze adevărurile astfel încât să sune cum vor ei. Nu o fac într-un mod inteligent dar….prostia este mai eficientă decât inteligenţa.

De exemplu am aflat cu surprindere, la contra-manifestaţia de la ICR, că de fapt eu aş fi fost un frustrat care în 2009 îşi dorea să ajungă….director ICR :)). Nu conta faptul că eu chiar din anul 2006, de când am început să scriu în presa culturală şi politică, am militat pentru desfiinţarea instituţiilor bugetofage inutile (ICR, inclus). Nu conta nici faptul că în anul mântuirii 2009- când calomniatorii mă vedeau conspirând pentru conducerea ICR, aveam 29 de ani, aveam un doctorat în curs şi chiar nicio ambiţie politică de acest gen (nu că aş avea acum :)) ).
Însă genul acesta de calomnie este perfectă pentru a invalida argumentele obiective aduse de mine pentru curăţarea bugetului ţării de căpuşa ICR. E mai credibil că aş fi un frustrat decât că aş fi un om care gândeşte, nu?

Să vă mai spun de faptul că am fost acuzat că….am dat like la o poză a Corinei Creţulescu cu Ion Iliescu pe Facebook? Acest lucru a fost considerat de grupul de fanatici de la ILD ca fiind o trădare a valorilor dreptei. Apoi am fost făcut albie de porci în online că am participat la o dezbatere cu Adrian Năstase. Tot e bine că nu m-au acuzat că aş fi implicat şi în dosarul „Trofeul Calităţii”….
Am fost de asemenea acuzat că aş fi comunist, om cu două feţe, cameleon pentru că….am o amiciţie intelectuală cu oameni de calitate ce sunt de stânga.

Am fost apoi „denunţat” că l-aş fi acuzat pe Tismăneanu de moartea nu ştiu cui (haioasă inepţie- dar bine difuzată de web-şobolanii de la Înlinie Dreaptă), că aş fi luat apărarea lui Iliescu în chestiunea mineriadei din 1990 (aici s-au decupat câteva fraze dintr-un articol publicat de mai multe ori, ce presupune o încercare de analiză obiectivă a fenomenului Pieţei Universităţii).
Am fost acuzat că aş fi membru la Noua Dreaptă, doar pentru că am participat la marşurile împotriva lobby-ului homosexual ce au fost organizate ŞI de Noua Dreaptă anii precedenţi. O poză cu mine ţinând în mână o pancardă pe care scria „Român incorect politic” (ceea ce e adevărat. Cine m-ar acuza de corectitudine politică?) a fost suficientă pentru a fi făcut….fascist.
Am fost acuzat apoi că aş fi concomitent şi marxist, publicând un articol la invitaţia lui Vasile Ernu pe platforma Critic-Atac.

Probabil vor mai fi nenumărate alte atacuri şi împunsături „croite” după urechea tare, privirea ineptă şi mintea îngustă şi bine încuiată a acestor web-şobolani…. Sfatul meu este acela de a verifica tot ceea ce scriu ei din mai multe surse. Şi nici nu trebuie să fie multe🙂. Când vor mai acuza pe cineva de o prostie, dând un citat scos din context, vă sfătuiesc să citiţi tot articolul. Indiferent de cine e scris…
Sau mai bine daţi-le block şi ignore…. Şobolanii, chiar şi cei web, sunt periculoşi pentru sănătate. În cazul acesta pentru sănătatea sufletească şi psihică….

Comentarii»

1. EPISTOLE pentru ZEUS - Iunie 22, 2012

Bogdan… o sa folosesc o vorba din batrani… „Cainii latra, ursul merge”!!!

2. atreides - Iunie 22, 2012

Eu nu citesc inliniedreapta si deci nu dau doi bani pe orice se scrie acolo. In privinta lui Tismaneanu, din punctul meu de vedere daca baietasul asta zice ceva de rau despre cineva atunci este de bine🙂

3. Shadow - Iunie 23, 2012

Bogdan
nu ai ce le cere celor de la linie dreapta. Doar ca „sarmanii” nu sunt de dreapta. ca si tismaneanu ei se sustin de dreapta dar reprezinta doar stanga extrema. centralizarea totalmente politica este „icoana lor”. Adora „tribunalele poporului”, etc

4. radu - Iunie 23, 2012

Nu stiu de ce acorzi atata atentie limbricilor alora fundamentalisti. Da-le ignore, e mai sanatos. Mandreste-te cand te injura. Eu, in locul tau, m-as teme daca m-ar lauda unul dintre ei.,

5. androidul cu sobolani - Iunie 29, 2012

b.d…ce chin politic pe capul tau. nu stiu, dar tu erai cel ce era pe invers la protestul pro ICR (fara conotatii)? ia mai da niste pagini in trecutul acestui blog chinuit si vezi cum justificai tu USL. stii cum sunt treburile astea…era de o umilinta ingrozitoarea vorba satenilor, in principiu cu scoala de maxim 2 clase, si care ziceau ca „unde-i minte multa, apoi e si prostie multa”. tu esti un om relativ cult, dar nu stiu cat de destept esti. scrie, baiete, scrie. si a propos…e cam penibil sa zici ca esti PNL’ist, ca ai ca mentor nu stiu ce popa si ca esti conservator. cliseu, ce mai….


Lasă un răspuns

