jump to navigation

Marş pro-life prin Roma mai 23, 2010

Posted by Bogdan Duca in Uncategorized.
trackback

Astăzi am participat la un marş pro-life prin Roma.
Mai multe persoane, „dotaţi” cu cărucioare de copii goale, am traversat parte din Roma, spre cetatea Vaticanului, pentru a atrage atenţia asupra crimei avortului dar şi asupra dispreţului cu care familia este tratată de autorităţile politice naţionale şi internaţionale.

La sfârşitul marşului nostru am primit salutul şi binecuvântarea Papei Benedict al XVI-lea.

Am constatat cu bucurie că mulţi din cei prezenţi la acest marş erau români din Italia.

P.S. Mă solidarizez cu senatorul Iulian Urban, singura voce autentic creştin-conservatoare din Parlamentul României, victimă a unor atacuri şi ameninţări din partea gay-lor sau iubitorilor de gay din ţara noastră.

Comentarii»

1. Dan Grosu - mai 23, 2010

Mi-am exprimat si eu solidaritatea cu senatorul Iulian Urban pe blog.

Intangibilii


Sper ca nu am comis o incalcare a ‘netichetei introducand un link la respectiva postare. Daca este cazul, atunci imi cer scuze.

2. Bogdan Duca - mai 23, 2010

Nefiind o activitate comerciala nu stiu in ce masura genul acesta de publicitate poate fi considerat anormal.
Important este ca sustinem amandoi aceeasi cauza, nu?

3. gabi m. - mai 24, 2010

Hristos s-a inaltat! Imi pare rau pentru d-vs,dar domnul cu care v-ati exprimat solidaritatea,cred ca nu o merita…Daca ati crezut ca se poate numi crestin unul care publica un astfel de articol v-ati inselat amarnic…Numai cei care fac parte din „sistem” se pot candida pentru oricare functie in stat!Era cat pe-aci sa ma pacaleascasi pe mine,dar cum ceva idee aveam despre cee ce le poate pielea,am urmarit foarte atent ceea ce se petrece pe scena politica,dar si „miscarile” celui mai sus mentionat,deci… Iata aici articolul cu pricina(in care si-a dat in petec!): http://www.urbaniulian.ro/2009/10/11/cine-este-adevaratul-dumnezeu-al-lumii-noastre/comment-page-1/#comment-160537 Doamne ajuta !

4. gabi m. - mai 24, 2010

P.S. daca se intampla ca doriti sa stiti mai multe,va pot ajuta cu informatii mai ample,ma refer la diverse articole,carti,bloguri foarte interesante,etc! Asa sa ne ajute Dumnezeu!

5. atreides - mai 25, 2010

Hm, cred ca ati dat-o-n bara cu Urban ala. Baiatul nu este decat un politruc portocaliu de doi lei, nici nu merita bagat in seama.

6. Bogdan Duca - mai 25, 2010

Politruc pedelist sau nu, Iulian Urban este singurul parlamentar roman care….le zice bine, crestineste, in Parlamentul Romaniei.
Si pentru asta merita respectul meu, asa cum as respecta si pe deputatul reprezentant al tiganilor din Parlament, daca ar fi o voce crestina in Parlament.

Articolul trimis Gabi M, ne arata ca domnul Urban nu este un cunoscator al adevarurilor de credinta si e trist lucrul acesta. Insa pe de alta parte, este unica voce din Parlament care vorbeste despre teme altfel….tabu.

7. olahus - septembrie 6, 2010

solidaritate cu domnul Urban si mesajele sale anti-gay…
ups, incepuse sa-mi placa blogul, dar se pare ca n-am ce cauta aici… scuze, o zi buna!


Lasă un comentariu