jump to navigation

La ce sunt bune statele musulmane! Ianuarie 9, 2010

Posted by Bogdan Duca in Uncategorized.
trackback

Consider Islamul o religie periculoasă, capabilă să genereze ideologii monstruoase şi să se manifeste cu o barbarie primitivă….

Dar de data asta trebuie să recunosc că sunt mulţumit că există state musulmane. Datorită lor, Coreei de Nord, Chinei (ţări pentru a căror bombardare aş vota cu ambele mâini, de altfel) şi a altor state din lumea a treia, ONU, acea instituţie inutilă care face de obicei comisii când trebuie să îşi facă treaba şi se bagă în seamă atunci când ar trebui să tacă, ne-ar fi căpătuit cu o rezoluţie prin care se condamna, la nivel de ONU, discriminarea pe criterii de orientare sexuala.

Şi cum cuvântul discriminare are sensuri tot mai numeroase, nu vreau să ştiu ce s-ar fi întâmplat dacă se dădea o astfel de rezoluţie. Foarte probabil ONU, care este incapabil să rezolve criza umanitară din Darfur sau cea din Cecenia, care a privit de pe margine genocidul din Rwanda, ar fi trimis „căşti albastre” ca să apere pe toţi aiuriţii care doresc să îşi impună perversiunile sexuale ca forme de normalitate, norme de viaţă şi fenomene culturale.

Cum a votat România? Pentru rezoluţie, desigur. Doar suntem o naţiune condusă de un regim „de dreapta” al cărei principal gânditor conservator (amicul meu, domnul Patapievici) conduce o instituţie mult apreciată de mişcările LGBT din lumea largă.

Deci în decembrie 2009, statele musulmane şi de pe atât de reala „axă a răului” ne-au ferit de un atentat moral. Şi, cavalereşte, ca nişte autentici cruciaţi, trebuie să le mulţumim pentru aceasta….

Pentru mai multe informaţii, vă invit să accesaţi site-ul asociaţiei Darul Vieţii

Anunțuri

Comentarii»

1. Andreea Nicutar - Ianuarie 9, 2010

Domnule Duca, poate ca ar trebui sa faceti o pauza inainte sa va entuziasmati pentru orice stire despre salvatorii pe care i-ati identificat in regimurile unor state musulmane. In primul paragraf le identificati drept purtatoare ale unor „ideologii monstruoase”, pentru ca pana in paragraful patru sa le salutati cavalereste drept „salvatori”. Ar trebui sa va dea de gandit aceasta labilitate. Eu cred ca este produsa de faptul ca nu ati verificat argumentul pana la capat si, mai ales, pentru ca suferiti de un scurt moment de ignoranta: aceleasi state musulmane care au blocat rezolutia de prevenire a discrimanrii pe motive sexuale duce de cativa ani o lupta crancena in cadrul Consiliului Drepturilor Omului al ONU pentru ca orice fel de referire la Islam in afara preceptelor strict sanctionate de cativa lideri cu o autoritate discretionara asupra „cuvantului sfant” sa fie considerata „blasfemie”. Stiti ce i se poate intampla unui crestin (jurnalist, ong-ist dedicat luptei pentru drepturile femeilor in Iran, preot sau chiar dumneavoastra daca ati face o vizita in regiune) care ar indrazni sa se refere la aceasta religie altfel decat in limba de lemn decretata discretionar de cativa mari preoti?
Sunteti arbitrar in preferinte, imi pare rau. X este bun daca astazi a facut ceva care imi place, este rau daca maine ma contrariaza. Intoleranta Islamului fata de drepturile de orientare sexuala este in orice caz mult mai extinsa decat va ganditi dv. in cadrul foarte european si liberal in care va aflati si in care va exprimati liber impotriva unor oameni care aleg sa se exprime altfel decat dv in dormitor. Daca este vorba de Islam si sexualitate, ar trebui sa stiti ca ambitia acelor cativa preoti care momentan dau marile directii ale acestei religii se indreapta in mare masura impotriva femeilor si a dreptului acestora de a se opune abuzurilor masculine (soti, tati). Nu e vorba doar despre niste „aiuriti”, pericolul acestui refuz e mare si poate ca ar fi bine sa va mai informati despre mutilarile la care sunt supuse fetele si femeile in unele regimuri islamiste in africa sau asia, uneori chiar si in ghettourile europene ale acestor „drept credinciosi”.
Inca o data, ar trebui sa faceti o pauza inainte sa va asterneti la scris si sa reflectati bine unde conduce intoleranta dv daca ar fi sa o ganditi pana la capat. Si sa va alegeti mai bine cavalerii…

2. Bogdan Duca - Ianuarie 10, 2010

@Doamna/domnisoara Andreea Nicutar,

Dupa cum probabil ati citit, nu sunt un „fan” al religiei islamice. In alte texte am si atras atentia asupra riscului presupus de toleranta multiculturalista, care nu face decat sa incurajeze spiritul ofensiv ce caracterizeaza Islamul.

In textul de mai sus nu am facut altceva decat sa felicit cavalereste adversarul pentru ca a blocat o rezolutie ce era nu doar impotriva preceptelor islamice ci si impotriva principiilor morale si teologice iudeo-crestine.

Cat despre problema femeii in Islam, nu pot decat sa fiu de acord cu dumneavoastra: femeia este inadmisibil tratata in comunitatile islamice traditionale. Solutii? Incurajarea regimurilor democratice in Islam si dialogul cu Islamul moderat.
Circumcizia feminina, de exemplu, la care am inteles ca faceti referire, nu este o practica islamica ci o practica africana introdusa in anumite comunitati musulmane. Doar liderii spirituali musulmani pot descuraja o astfel de practica….

Vorbiti si de ce se intampla in comunitatile musulmane din Occident. Dar oare cine este principalul vinovat pentru aceasta? Primitivul care isi duce viata traditionala sau statul care gazduieste aceste barbarii si refuza sa aplice legea din ratiuni ideologice?
Manunchiul de ideologii prin care organizatiile de homosexuali sau organizatiile feministe (care sunt mai ingrijorate de „discriminari sexuale” inventate decat de ce se intampla in Islam) isi asigura scopul si mijloacele pentru a suprvietui, este responsabil de nebuniile ce au loc in enclavele musulmane din Occident.

3. Andreea Nicutar - Ianuarie 10, 2010

Domnule Duca,

afirmati ca „In textul de mai sus nu am facut altceva decat sa felicit cavalereste adversarul pentru ca a blocat o rezolutie ce era nu doar impotriva preceptelor islamice ci si impotriva principiilor morale si teologice iudeo-crestine.”

Nu ati raspuns cu adevarat provocarii mele prin acest raspuns, nu ati facut decat sa intariti afrimatia initiala cu alte cuvinte. Eu am incercat sa sugerez o necesara suspiciune in fata oricarei tentative a unui stat (da, acea agentie care detine monopolul violentei si uneori o poate folosi arbitrar impotriva cetatenilor, aceasta cu atat mai mult cu cat statele islamiste nu sunt supuse controlului obisnuit in lumea occidentala, pt a se preveni violarea grosiera a drepturilor omului) de a sanctiona formal diverse practici: 1) dreptul la libera exprimare si 2) dreptul la orice fel de manifestare a sexualitatii, oricat de aiuriti ar fi practicantii ei. Presupun ca sunteti pentru primul drept, la fel cum e evident ca sunteti impotriva celui din urma.
Provocarea mea este sa imaginati arbitrarul absolut care este conferit unor regimuri necrutatoare cu viata omului (da, acea viata nepretuita si egala cu suma tuturor celorlalte vieti) atunci cand regimul isi poate permite sa creeze un regim de N drepturi pozitive, restul practicilor fiind interzise.

Nu sunteti de acord cu homosexualitatea, dar ati putea concepe sa traiti intr-un stat in care un asemenea om ar fi ridicat de la masa unde sta cu persoana iubita si ucis in piata publica cu pietre?

De ultima intrebare depinde totul, inclusiv coerenta argumentului dumneavoastra initial. Asadar, acceptati provocarea mea si raspundeti?

4. Bogdan Duca - Ianuarie 11, 2010

Domnisoara/doamna Andreea Nicutar,

Desigur ca accept provocarea. Repet, nu am spus niciodata ca as avea o admiratie fata de lumea islamica. Cred in valorile libertatii asa cum cred si in responsabilitatile presupuse de aceasta libertate. De aceea, totalitarismul religios al teocratilor islamici nu poate sa imi inspire nici un sentiment pozitiv.

Cu toate acestea, in cazul punctual al votului din decembrie de la ONU, a trebuit sa fiu multumit ca o masura ce nu imi convenea nici mie, a fost blocata prin votul tarilor de pe axa Raului.

Sunt de acord cu dumneavoastra. Musulmanii nu au votat impotriva rezolutiei pentru ca se speriau de propaganda homosexuala gen gay-pride. Ei au votat pentru a isi prezerva un mod de viata cu care nici eu nu sunt de acord.
Nu voi nega discriminarile si barbaria ce domneste in majoritatea societatilor musulmane asa cum nu voi nega atmosfera orwelliana din Coreea de Nord. Dar nu consider ca ONU este o solutie pentru acele probleme.
De ce? Pentru ca ONU a avut in cei peste 60 de ani de existenta posibilitatea de a isi dovedi eficienta si….nu a facut-o. Istoria ONU este o istorie a gafelor, a tergiversarilor diplomatice si a ineficientei in actiune. Doar incapatanarea Uniunii Sovietice si a statelor din lagarul comunist de a ramane in ONU a facut ca aceasta organizatie sa nu aiba soarta tragica a Societatii Natiunilor.

Mai mult chiar, multe din rezolutiile ONU si ale organizatiilor inrudite nu ascund mesaje cu puternica amprenta ideologica, implicit straine de aspiratiile universale ale acestei organizatii.
Actiunea de lobby a organizatiilor LGBT pe langa ONU nu ar fi avut nici un efect in Iran sau Arabia Saudita. Asa cum nu au avut nici un efect multe alte rezolutii, mult mai pertinente. In schimb, o asemenea decizie ar avea consecinte in tarile occidentale, precum Romania, unde nu se poate vorbi de discriminarea homosexualilor ci de dorinta acestora de a afirma public ceea ce ei considera a fi dimensiunea sociala si culturala a unui act sexual.

Si nu, nu sunt atat de „taliban” incat sa neg libertatea oamenilor de a face ceea ce doresc in dormitorul lor, atata timp cat este liber consimtit de catre parteneri….. Ca Dumnezeu ne va pedepsi sau nu la Judecata de Apoi si pentru optiunile noastre sexuale, aceasta nu ne priveste in plan social.
Dar pe de alta parte nu inteleg ca modul in care face cineva sex sa schimbe o societate.

Cat despre rezolvarea situatiei din lumea araba, Coreea de Nord si alte tari cu regimuri absurde, solutie este simpla si avem deja modelul: interventia militara din Irak!


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: