jump to navigation

Gripa „porcină” şi isteria mediatică „porcină” Ianuarie 9, 2010

Posted by Bogdan Duca in Uncategorized.
trackback

În întreaga lume, până acum, au murit de la începutul „pandemiei”, 12.574 de persoane din cauza gripei porcine.
Nu sunt pasionat de statistici morbide, dar cred că zilnic mor mai mult de 12.574 de persoane în întreaga lume, din cauza altor boli epidemice: SIDA, hepatită, ca să nu mai vorbim de boli ne-epidemice (dar cărora mass-media şi industria medicală nu le acordă aceiaşi atenţie) precum: cancerul sau bolile cardiace.

De aceea să fiu sincer, nu înţeleg această panică creată în jurul „porcinei”. Aceasta nu înseamnă că aş nega boala sau că aş subestima gravitatea ei. Această boală mă poate băga în groapă, nu voi nega. Dar nu pot ignora nici faptul că acest călău „porcin” stă la o coadă considerabilă de boli, aşteptând să încerce să îmi facă rău.

Ca atare nu mă voi înghesui disperat să îmi fac vaccin ci voi avea doar grijă de igiena mea şi a celor din jurul meu fiind atent şi la eventualele simptome, pentru a mă putea prezenta în timp util la spital.
Simptomatologia bolii ar fi cam aceasta:
Febra (peste 38°C)

– Oboseala

– Inapetenta

– Tuse, durere in gat.

– Unele persoane infectate cu gripa porcina au prezentat stari de voma si diaree.

Azi dimineaţă nişte jurnalişti de pe la Realitatea TV găsiseră şi vinovatul pentru „pandemia” din România: sfintele moaşte şi adunările credincioşilor de la biserici. Semn că pentru unii orice este un bun pretext pentru a lovi în credinţă.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

