jump to navigation

Un mesaj plin de speranţă: o cititoare a blogului despre nevoia de normalitate Octombrie 6, 2009

Posted by Bogdan Duca in Uncategorized.
trackback

Bogdan, citind comentariul imperialistului inteleg ce voiai sa spui prin electoratul superficial care nu e in stare sa raspunda la o platforma decenta, bine structurata, cu idei clare si concise.

Domnule imperialist, cel mai iubit dintre domnitorii din istoria romana este Vlad Tepes, asta spune multe despre mentalitatea noastra. Nu ar fi totusi mai bine sa ne descotorosim de genul asta de tepari si sa votam o data pentru cineva care chiar are o idee despre cum functioneaza democratia? Hai sa evoluam putin de la gregar si instinctual care face ca pana si caricaturile de Vadim si Becali sa aiba admiratori. Sa incepem sa ne dorim putin mai mult decat paine si circ. Nu ar fi frumos sa nu ne mai dorim paine pentru ca avem o economie care ne permite sa avem necesitatile de baza? Nu ar fi frumos sa nu ne mai dorim circ pentru ca am trecut de etapa cainelui infometat care vrea sa muste sau macar sa vada sange?

Eu m-am saturat de Iliescu, Basescu si restul sleahtei de comunisti care inca mai manuiesc sforile. Simt nevoia de decenta in politica, simt nevoia sa am cu cine vota. Simt nevoia sa nu mai vad toate maimutele la televizor aruncand cu injurii in prostime si umplandu-le apoi gura cu euro ca sa taca. Prima oara am avut sentimentul decentei atunci cand l-am auzit pe Crin Antonescu vorbind. Culmea, afirma ceva cu care nici macar nu sunt de acord.

Nu reusesc sa inteleg de ce ar avea cineva alt sentiment decat de dezgust fata de omul care a ajutat la uciderea atator tineri la mineriadele din ‘90, care a avut nesimtirea sa-si faca amanta ministru si progenitura semidocta europarlamentar, incalcand flagrant legea si bunul simt. Si pe care stafiile vechiului regim l-au votat asa cum l-au votat si pe Iliescu inainte.

Poate nu pot sa inteleg pentru ca fac parte din generatia celor care nu au fost spalati pe creier de comunisti si nici din cea a spalatilor de OTV. Bogdan, iti adresez si public multumirile mele pentru aceasta aanaliza care imi da speranta la victoria decentei in Romania. Totusi, trebuie sa recunosti ca avem de asteptat moartea unei generatii pana cand vom putea scapa de toate mucurile lasate in urma de comunisti. Si atunci va trebui sa facem fata generatiei pe care o crestem astazi.

Comentarii»

1. Ilie Catrinoiu - Octombrie 6, 2009

Mare sentiment al decentei in Crin Antonescu cand te gandesti ca e omul lui Petre Roman. Si Vlad Tepes nu e preferatul romanilor. Preferatul e Carol I.

Daca si Petre Roman a intrat in PNL, e clar ca la noi nu mai exista partid istoric din1945.

2. salahhe - Octombrie 6, 2009

Eu nu ma gandesc cine omul cui e, ma gandesc ce a facut si cum gandeste. Si nici cat de lung are parul recunosc ca nu ma intereseaza.

3. Ilie Catrinoiu - Octombrie 6, 2009

Pai din cauza asta suntem in mocirla in care suntem, ca in loc sa ne uitam la reteaua mafiei din politica romaneasca si la cine pe cine gireaza, ne uitam la cat de frumos vorbeste cutare si cutare. Ai spune ca avem politicieni sfinti la cat de frumos vorbesc in fata televizorului.

E o minune dumnezeiasca cum in Parlamentul Romaniei exista la ora actuala partide pline de democrati anticomunisti. Toti sunt anticomunisti, democrati si crestini in fata camerelor de filmat. Mai ales cand se apropie campania electorala.

4. salahhe - Octombrie 6, 2009

Mai, voi ati innebunit? V-a luat mania conspiratiei pe toti? Cum scoate unul o vorba e categorisit a fi omul cuiva. Va da vreodata prin cap ca poate oamenii gandesc cu capul lor? Ca exista posibilitatea ca doi oameni, poate unul mai jos pe scara politica si unul mai sus, sa aiba acelasi idei, interese si afinitati? Si ca asta nu e necesar sa degenereze in haita si in mafie? Mi se pare normal sa existe afinitati, mi se pare normal ca cei cu functii sa gireze oameni in care au inceredere si cu care au idei comune. Tu nu ai face la fel?

Nu e nimeni tampit sa creada in minuni, mai ales de genul celor dumnezeiesti (de care, gandindu-ma la vechiul testament, mai bine sa ne fereasca soarta). Dar imi e clar ca atunci cand se pune intrebarea „cum veti aborda aceasta tema” eu sa decid sa simpatizez la nivel ideatic cu cel care da raspunsul cel mai potrivit cu asteptarile mele. E o chestiune de logica. Daca am eu impresia ca va reusi Crin Antonescu sa faca tot ce si-a propus? In nici un caz. Sunt convinsa ca nu va reusi. Nici macar jumatate. Insa, in afara de el, nu si-a declarat nimeni nici macar intentia. (recunosc ca nu am studiat foarte in detaliu platformele tuturor candidatilor asa ca s-ar putea sa ma insel)

In plus, ceea ce am vazut in discursul sau, si ceea ce am admirat, a fost faptul ca este cu adevarat liberal. Ca abordeaza liberal totul. Si eu, fiind o extremista, respect aceasta putere a lui de a gandi liberal si o admir. Si ceea ce eu simt este ca ceea ce va face Crin Antonescu va fi din vointa unei majoritati, si nu din vointa lui Crin Antonescu si a familiei sale+cercul de prieteni. Nu imi pot dori nimic mai mult. Nu de la un politician. Nu de la un presedinte. Crin Antonescu isi va juca rolul corect si democratic. Crin Antonescu reprezinta o alternativa pe care nu am avut-o pana acum. Nu e perfect, nici nu mi-l doresc perfect, nu trebuie sa fie mesia. Si da, e un risc, singurul risc pe care sunt dispusa in acest moment sa mi-l asum pentru presedentia Romaniei.

(Apropos, ca mi-a trezit si un zambet, who the fuck is Petre Roman sa aiba „oameni”? A ajuns asa mafiot si eu nu am aflat inca? Imi parea mai degraba genul de la celalat capat al sforilor, si nici macar.)

5. Adi - Octombrie 6, 2009

Crin Antonescu e omul…Prostiei (Oportuniste)!!!!!!!!!

punct.

6. Nicolae - Octombrie 6, 2009

pentru distractie, ii recomand dlui Duca sa citeasca o noua mostra de gandire „platoniciasca”

http://go2.wordpress.com/?id=725X1342&site=culianu.wordpress.com&url=http%3A%2F%2Fwww.frontporchrepublic.com%2F%3Fp%3D6395

7. Un mesaj plin de speranţă: o cititoare a blogului despre nevoia de normalitate | Secolul 21 ~ 21st Century - Octombrie 6, 2009

[…] Un mesaj plin de speranţă: o cititoare a blogului despre nevoia de normalitate This entry is filed under Bogdan Duca, Romania. You can follow any responses to this entry through […]

8. Ilie Catrinoiu - Octombrie 6, 2009

Cand vorbeste Crin Antonescu se vede de la o posta ca e cel mai mare papusar pe care l-a dat politica provinciala de la noi. Nu el vorbeste, ci sistemul prin el. Adevarul e ca barbatul arata bine ca sa innebuneasca damele destepte. E cel mai fotogenic prezidentiabil de cand au adus comunistii republica pe la noi. In curand cred ca va poza in vreo revista pentru FMI.

Oare va face Crin decomunizare in Romania? Sunt sigur. De aceea voi vota alb.

Caritas, Bancorex, etc, unde sunt pestii mari?

Nu e rau ca omul sa isi aduca oamenii in partid; e rau cand bolsevicii isi aduc bolsevicii in partid.

Nu credeam ca o sa ajung sa fiu nevoit sa votez pentru un sistem in care de 70 de ani sunt exact aceleasi clanuri de interese. In 1945 parintii politicienilor si intelectualilor de azi veneau pe tanc din finantarile Wall Streetului si ale lui Woodrow Wilson; azi, avortonii acelorasi criminali veniti pe tanc fac politica, presa, vorbesc despre Kant si-l deconstruiesc pe Sf. Maxim Marturisitorul din banii aceluiasi Woodrow Wilson. „Intelectuali obositi”, cum ii numeste Cioran, ganditori hibrizi ai mitologiilor degradate care vad in tehnoglobalism virtutile pauline ale universalitatii crestine! Cat de smintit trebuie sa fie un intelectual ca sa faca din tehnoglobalism paradigma paulinica? Prin ei se intaresc tiraniile.

9. Ilie Catrinoiu - Octombrie 6, 2009

Internationalismul lor e expresia colectivismului, revolutionarismului si a culturii de masa. „Masa la putere!” – asta e deviza lor. A fi validat international astazi, de catre institutii globaliste, inseamna a fi un gropar al intelectului intr-o lume unde se gandeste numai intr-un singur sens: distrugerea omului prin sustinerea valorilor abstracte.

10. costin - Octombrie 6, 2009

Crin antonescu: http://www.youtube.com/watch?v=FdogswjgyzI
La tv nu mai indraznesc sa ma uit, dar am vazut discursul asta.
Nu mi se pare deloc un ins ce merita sa fie baga in seama. Este vulgar si spre deosebire de Basescu, care chiar si cind e mai vulgar, are substanta, Antonescu e gol de continut. Are ochii aia mari si albastrii, e aratos, fetele il plac, dar e cam paiata

11. imperialistul - Octombrie 6, 2009

Cine il iubeste pe Ion Iliescu? […]Este o acuza jenanta, domnule “Imperialist”. Daca tot sustineti un fesenist, macar ar trebui sa taceti. Fie si pentru ca in Piata Universitatii a fost Tariceanu si Crin, nu Basescu, Dragomir, Berceanu si toata “floarea” dreptei pedeliste.

Pentru inceput, va atrag atentia ca nu am sustinut niciodata ca PDL ar fi un partid de dreapta. Ma consider ne-reprezentat in Romania si nu voi spune prea curand ca exista un partid al dreptei. Am simtul ridicolului.

Cat despre acuza, as vrea eu sa fie jenanta si atat, dar din pacate, are ceva baza, domnule Duca: asa cum il urasti pe Basescu „extremistul”, asa simti deodata o simpatie, asemenea liberalilor in frunte cu Crin Antonescu, pentru Ion Iliescu, dovada ultimele scrieri in domeniu. Sa luam un articolas relativ recent din Cultura („Basescu”):

A fost în mod categoric diferit ca stil de înaintasii sai. Spre deosebire de domnii Ion Iliescu si Emil Constantinescu (si ei responsabili de esecul democratizarii României postcomuniste), Traian Basescu a facut dovada ca o tara se poate conduce asa cum se conduce o asociatie de locatari sau o primarie: cu atitudini de mârlan, cu un discurs agresiv si cu un comportament grobian;.

Traian Basescu este mai daunator Romaniei decat Ion Iliescu (pus la egalitate cu Milica, democratul frustrat invins de Securitate) care, dupa cum ne tot reamintiti in ultima vreme, nu era atat de rau pe cat se zice, fiind mai degraba o victima a URII tampitilor de dreapta din Romania in frunte cu Patapievici.

Pentru a întelege cum a distrus Traian Basescu conceptul de „dreapta“ în politica româneasca cred ca trebuie sa ne întoarcem în timp, în anul 1990, când fenomenul Pietei Universitatii a creat ceva cu totul inedit: o familie politica unita doar de ura împotriva unei singure persoane: presedintele de atunci, Ion Iliescu. Atunci, si pentru mai bine de 8 ani, apartenenta la familia politica a dreptei era conditionata de un singur element: dusmania fata de Ion Iliescu

Ştiu că domnul Horia Roman Patapievici nu mă citeşte, dar tot îl întreb: domnia sa nu simte că această ură ce acum îl asaltează pe Traian Băsescu, nu este aceiaşi cu ura fetidă ce l-a înconjurat pe Ion Iliescu? Şi la care a contribuit şi domnul Patapievici?

Sa vad daca am inteles: ceea ce vreti dvs. sa spuneti e ca mortii din decembrie, instigarea la razboi interetnic in 1990, tradarea Basarabiei, mineriadele si nenumaratele alte mizerii comise de Ion Iliescu palesc in comparatie cu faptele reprobabile ale lui Traian Basescu; Si Ion Iliescu e responsabil de esecul democratizarii, dar vinovatul principal e Traian Basescu. Poftim? Are you for real, domnule Duca?

Crin Antonescu, al meu, propune o revenire la normalitate, la decenta. Crin Antonescu este alternativa viabila la un mandat plin de scandaluri si de nerealizari.

Pesemne glumiti. Vorbiti cumva despre acelasi Antonescu care l-a facut pe primul ministru „betiv” si om care „trage prafuri pe nas”? Acelasi Crin Antonescu ce urla, in parlamentul diafan pe care il iubiti atata, „curve!” si cum Basescu o sa dea „fiecarui roman” cate o curva (fraze care nu mai apar in clipul postat de Costin; s-a gandit si tabara Antonescu ca nu ar da bine asa ca nu a pus tot clipul)? Neamul asta prost este cel care propune revenirea la decenta? Ma faceti sa rad. „Grobianul” Basescu nu si-a permis niciodata sa vorbeasca astfel in Parlament, desi a fost facut in fel si chip de alesii neamului care se lafaie in legislativ si se considera super-oameni ce nu au de dat socoteala nimanui.

Desi a stat cu nasul in praf,sustinand trecerea Tratatului de la Lisabona doar prin Parlament, desi aceasta “constitutie” europeana ne va afecta vietile tuturor, Traian Basescu nu a reusit sa se afirme in politica externa ca un autentic om de dreapta, critic intelept al UE. Ce V. Klaus? Basescu a pupat acolo unde le este mai moale pe toti liderii europeni, si a facut-o atat de bine incat acestia continua sa il trateze tot cu…fundul.

Domnule Duca, pesemne aveti probleme de memorie. Va readuc aminte ca v-ati exprimat intentia de a candida candva pentru un loc in Sovietul Suprem de la Bruxelles, asa ca inainte de a da cu pietre in directia sefului statului – a carui pozitie pro-Lisabona este o grava eroare -, ganditi-va la porumbelul care v-a scapat acum nu mult timp. In relatia cu UERSS, sa ridice piatra cel far’ de pacat!

Cat despre acei intelectuali ce fac campanie lui Basescu: domnule Imperialist, credeam ca citindu-ma de ceva vreme o sa depasiti acuza stupida cum ca as fi frustrat de ei. De ce sa fiu frustrat? Ca nu sunt functionar de stat ca unii dintre ei? Hahaha.

Nu vreau sa fiu rau, dar parca trebuie: mai bine functionar la stat decat in solda lui Buzura, domnule Duca. Si da, va comportati ca un autentic frustrat, altfel nu ati mai fi atat de duplicitar in relatia cu unii dintre cei mentionati mai sus. Exista viata si dincolo de criticarea antenist-badina a lui Patapievici! Ati fost indignat tare ca domnul Patapievici v-a reprosat public relatia nefericita cu revista Cultura a lui Buzura, dar cumva ati reusit sa va scoateti din memorie – foarte convenabil, de altfel – numeroasele articole in care l-ati luat la tinta pe „intelectualul lui Basescu” Patapievici.

In sfarsit…”Cine nu e cu Basescu e impotriva noastra”, aceasta este logica dumneavoastra domnule Imperialist, nu?

Evident ca nu, dovada ca nu mi-am folosit blogul pentru a va ataca, asa cum ati facut dvs. postand atacul regretabil al salahhei la adresa mea.

P.S. Intrebati-o pe Norica Nicolai cine l-a scapat pe Ilici.

Salahhe > Atacul dvs. a fost inutil si nedrept, dar nu am de gand sa ma implic intr-un joc al injuriilor. Voi spune atat: Traian Basescu este, dintre toti, singurul acceptabil si am spus si de ce. Increderea dvs. in Crin Antonescu este misplaced. Antonescu nu este un domn, ci un cal troian patriciano- pro-pesedist a carui alegere va face mult rau Romaniei. Imi pare rau ca sunteti atat de naiva incat sa cadeti in plasa pe care a intins-o.

12. imperialistul - Octombrie 6, 2009

O ultima mentiune: nu ii acuz pe toti cei care scriu pentru Cultura, chiar daca as prefera ca ei sa nu o fi facut, insa unii dintre contribuitori nu sunt deloc inocenti.

13. salahhe - Octombrie 6, 2009

Domnule Ilie Catrinoiu, se pare ca avem gusturi diferite la barbati. Crin Antonescu mi se pare oricum numai frumos sau cel mult atragator nu.
Sa va raspund la orice altceva ar insemna sa ma repet si nici macar popii nu predica de doua ori pentru babele surde.

Domnule Costin, revin la impresia mea (ca sa nu spun dezamagirea mea) fata de ceea ce apreciaza oamenii la un discurs politic. Am privit si ascultat discursul. Recunosc ca nu am ascultat prea multe discursuri ale actualului presedinte cu atentie, nu ma pot pronunta comparativ dar apreciez ceea ce vrea sa transmita Crin. Si, cu toate ca nu apreciez vulgaritatea, trebuie sa gasesc de inteles frustrarea si nervii care te apuca atunci cand privesti caricatura incredibila a lui Boc.

Domnule imperialist, vedeti ca raspundeti la alt articol. Concentrati-va putin, pe cat va permit resursele intelectului.

14. crin antonescu - Octombrie 7, 2009

bietul duca, s-a tampit de tot

15. imperialistul - Octombrie 9, 2009

Domnule imperialist, vedeti ca raspundeti la alt articol. Concentrati-va putin, pe cat va permit resursele intelectului

Domnisoara / doamna sallahe, un astfel de mesaj este descalificant pentru orice om de bun simt, cu atat mai mult cu cat era necesara o clarificare

Dvs. votati cu Crin „curve” „betiv” „prafuri” Antonescu. Primitivul de mine care voteaza cu „grobianul” Basescu nu isi permite sa va atace intelectul sau calitatea morala.

Spune-mi cu cine votezi ca sa-ti spun cine esti.

16. Ilie Catrinoiu - Octombrie 13, 2009

Patapievici nu mai vrea lustratie: http://www.ideiindialog.ro/articol_950/confruntarea_cu_trecutul__solutia_michnik.html

Ma intreb daca a vrut vreodata.

17. salahhe - Octombrie 13, 2009

Domnule imperialist, sunt de acord cu sdumneavoastra. Ma voi autodescalifica in ochii dumneavoastra fara sa simt ca mi-am facut un prejudiciu. Am intrat intr-o polemica politica aici, si mi-ati oferit cu totii imaginea mai mult decat fidela a campaniilor electorale in care cel care latra mai tare are dreptate indiferent cate ineptii spune, indiferent ca se se bazeaza pe barfe, zvonuri, presupuneri si calomnii se cea mai joasa speta, indiferent daca are sau nu argumente sau o baza. De asta vreau sa respir un aer nou. Si il voi respira. EU. Alegand curat. Voi, alegeti cum doriti, votati-l pe Becali, el are gura si mai mare si mai murdara, cum va place. Sau pe Vadim. Sau chiar pe Basescu. Lasati-va furat de cateii care latra cel mai tare. Chiar daca au dovedit de 4 ani de zile ca nu stiu sa muste decat mana care i-a ales. Cu asta am incheiat. O zi normala va urez.


Lasă un răspuns

