jump to navigation

Jurnal roman: introducere Iunie 11, 2009

Posted by Bogdan Duca in Uncategorized.
trackback

Am revenit pe blog….Căci pe picioarele mele încă nu…
Nu voi scrie despre alegerile pentru Parlamentul european din România decât atât: că mi se pare că asistăm la o simulare penibilă a democraţiei atunci când organizăm o instituţie „reprezentativă” aleasă de nici 30 % din corpul electoral. În condiţii fireşti ar trebui să încercăm să găsim o altă formulă. Altfel chiar o să cădem în penibil căci probabil la alegerile viitoare vor ieşi la urne doar familiile şi prietenii candidaţilor…Mie mi-ar conveni, să fiu sincer: am familie mare şi prieteni mulţi, dar democraţiei?

Aşa că revin la „apele” mele: Roma

La Roma am comis un păcat grav. Am participat la o conferinţă a ICR deşi am crezut şi cred că această instituţie nu trebuie să existe (lucru pe care i l-am spus şi domnului Patapievici). Ca păcatul să nu fie unul de moarte, pot să mă justific că nu am fost plătit pentru conferinţă, Statul român, prin ICR, suportând doar cazarea (într-un soi de salon de spital fără perfuzoare), transportul şi o diurnă totalizând suma de 70 de euro (dintre care 20 de euro într-o bancnotă ruptă şi lipită cu scotch- sper că aşa se scrie, schimbaţi din milă creştină de cineva de la Vatican).
Dumnezeu, care nu vrea ca eu să comit păcatul de a nu fi principial mi-a oferit şansa penitenţei. Mi s-a furat cartea de identitate (am comis un alt păcat: deşi eurosceptic, am folosit buletinul să ies din ţară), banii şi a trebuit să mai şi plătesc o droaie de bani pentru a putea ieşi din ţară făcând „foamea” prin Roma.

O să vă povestesc toate astea în mai multe povestiri adevărate şi, sper, interesante.

Comentarii»

1. Jurnal roman: introducere | Secolul 21 ~ 21st Century - Iunie 11, 2009

[…] here: Jurnal roman: introducere This entry is filed under Bogdan Duca, Romania. You can follow any responses to this entry through […]

2. Tavi - Iunie 13, 2009

Salut, naspa situatia. Asteptam si alte povesti 🙂

In alta ordine de idei, what do you think about this: http://apologeticum.wordpress.com/2009/06/12/ereticii-greco-catolici-revendica-o-biserica-ortodoxa-din-sapanta/


Lasă un răspuns

