jump to navigation

Petiţie împotriva căsătoriilor între homosexuali Iulie 27, 2008

Posted by Bogdan Duca in Uncategorized.
trackback

Am semnat şi vă propun spre semnare o petiţie către Adunarea Parlamentară a Consiliului Europei (neobolşevicii ăia care ne învaţă ce şi cum să credem), desi eu cred ca unicul lucru de bun simt ar fi acela de a solicita iesirea României din această instituţie inutilă şi ideologizată care este Consiliul Europei.

Petitia online poate fi citita si semnata la adresa:
http://tinyurl. com/5dvncx

Sub textul bilingv se afla linkul pentru semnaturi. Semnatarii primesc un email in care li se solicita confirmarea semnaturii, prin accesarea unui link. Fara aceasta confirmare, semnatura nu este valabila. De aceea, semnatarii trebuie sa verifice primirea emailului pentru confirmare, care poate intra in folderul Bulk (pentru utilizatorii de Yahoo! Mail).

Semnati si transmiteti linkul spre petitie tuturor prietenilor vostri, romani sau nu. Orice cetatean al Europei o poate semna.

Comentarii»

1. Andrei - Iulie 28, 2008

Petitia este ne-argumentata.
Pentru ca experienta mea cu astfel de discutii pe forumuri romanesti este ca se fac imediat judecati la persoana o sa clarific inca de la inceput ca sunt HETEROsexual.
Este ok sa ceri ca aceasta lege sa nu fie data pentru ca intra in conflict cu valorile tale. Pentru mai mult, insa, trebuie sa argumentezi.
Problemele acestei petitii:
1. Nu se explica de ce „Actiunea” este gresit intemeiata.
2. Nu se explica in ce fel ar putea afecta familia cui?
3. Nu se explica in ce fel ar putea afecta copiii si care copii.

Iata in schimb niste date care provin din cercetari stiintifice:
1. „intre 40% si 60% dintre homosexuali si intre 45% si 80% dintre lesbiene sunt in prezent devotati unei relatii. In plus, intre 18 si 28% din cuplurile gay si intre 8 si 21% dintre lesbiene au trait mai mult de 10 ani impreuna. Factorii care anticipeaza satisfactia, devotamentul si stabilitatea in relatie sunt in mod remarcabil similare pentru cuplurile homosexuale care coabiteaza si cuplurile maritale heterosexuale”
2. Cercetarile arata ca „in aceeasi masura parintii gay si lesbiene ofera un mediu sanatos si suportiv copiilor lor”.
3. „Studii asupra variate aspecte ale dezvoltarii copilului arata putine diferente intre copiii mamelor lesbiene si parintii heterosexuali in arii precum personalitatea, conceptul de sine, comportamentul si identitatea sexuala. Probele mai sugereaza ca fiii lesbienelor si parintilor gay au relatii sociale normale cu egalii si cu adultii. Temerile legate de abuzul sexual al copiilor lesbienelor sau persoanelor gay, ostracizarea de catre egali sau izolarea in cadrul comunitatilor de acelasi sex, lesbiene sau gay nu au capatat nici un suport stiintific.”
Aceste informatii le-am luat de pe site-ul Asociatiei Psihologilor Americani (APA):
http://www.apa.org/ppo/issues/lgbfamilybrf604b.html
Asociatia Psihologilor Americani a acceptat ca normalitate psihica homosexualitatea din anii 70, fiind urmata de aproape toate celelalte asociatii psihologice in anii 80. [29/07/2008 00:50]

2. machiavellian - Iulie 29, 2008

APA are o tendinta magnifica de a denatura realitatea si oameni ca tine de a accepta tot ce canta APA fara o analiza riguroasa sau mersul la surse. A, si astept sa-mi dai si sursele acelor „surveys” care indica datele date de tine.

Bonus pentru tine, articol de sinteza publicat pe in American Sociological Review legat de influenta parintilor homosexuali asupra dezvoltarii copiilor: http://www.jstor.org/pss/2657413
Fuguta la biblioteca (ai acces la Jstor la orice biblioteca judeteana), s-ar putea sa afli lucruri noi, interesante, miraculoase chiar si nu statistici fara nici o sursa.

3. machiavellian - Iulie 29, 2008

Bogdan, cred ca am un comentariu la spam. Merci.

4. Andrei - Iulie 29, 2008

Greseala mea este ca nu am postat linkul catre acel material. Este un material pe care l-am citit ce sintetizeaza si citeaza zeci de materiale. O sa il caut si o sa pun un link. Pana atunci poti jubila.

5. Andrei - Iulie 29, 2008

APA are o tendinta magnifica de a denatura…
Poti justifica afirmatia asta?

6. Andrei - Iulie 29, 2008

Am fost convins ca e posibil ca exprimandu-mi opinia sa am parte de atac la persoana. Asta e, multora le lipseste disciplina dialogului. Putine argumente rezista in fata badaraniei.

E adevarat ca exista un bias pozitiv in cercetare fata de gay insa articolul la care faci trimitere este mai degraba o raritate. O cautare rapida pe EBSCO in cadrul articolelor care citeaza acest articol la care dai link arata o majoritate covarsitoare in favoarea lipsei diferentelor semnificative.

Mai mult, ceea ce afirma articolul dupa analiza a 21 de alte articole este ca diferentele ar fi fost minimizate, iar asta daca s-a intamplat, nu mi se pare ok. Dar nici nu poti spune ca fiii gay-ilor sunt afectati fara sa aduci dovezi. Exista insa multe studii care arata opusul, cateva din ele fiind biasate.

In articol nu se arata nimic pe tema agresarii copiilor de catre parintii gay, ci doar se propune un framework diferit. Mai spune ca daca acele cercetari nu ar fi fost biasate, atunci intrebari teoretice importante ar putea sa fi fost stimulate. Atat. Lasa sa se inteleaga ca realitatea ar putea fi alta dar nu o demonstreaza.

Nu am gasit materialul despre care am vorbit mai devreme, dar am gasit altul de la APA: http://www.felgt.org/_felgt/archivos/142_es_APsA-Lesbian%20and%20Gay%20Parenting.pdf

Nu numai tu mergi la biblioteca, Miticule.

7. machiavellian - Iulie 29, 2008

Sigur ca pot justifica afirmatia. In link-ul dat de tine scrie clar:

„Lesbian and heterosexual women do not differ markedly either in their overall mental health or in their approaches to child rearing.”

Dar orice cautare pe sciencedirect, nature sau science cu homosexuality + bipolar depression, drug abuse sau alcohol abuse rezolva aceasta problema.

8. Andrei - Iulie 29, 2008
9. Andrei - Iulie 29, 2008

Pe sciencedirect nu am gasit decat un articol pe ce mi-ai zis tu care este irelevant pentru discutia noastra.

Asta e articolul:

Searching for behavioral indicators of bipolar II in patients presenting with major depressive episodes: the “red sign,” the “rule of three” and other biographic signs of temperamental extravagance, activation and hypomania

10. Andrei - Iulie 29, 2008

Oricum, pe langa aceste discutii teoretice poate ca mai important ar fi sa observam ca in Romania exista multa parentare de proasta calitate facuta de parinti heterosexuali. Am putea renunta la toata aceasta discutie si am putea in schimb face ceva mai bun cu timpul nostru ajutand copiii defavorizati indiferent de formula de gen a parintilor lor.

11. machiavellian - Iulie 29, 2008

Incearca si PubMed daca tot cautam toate indexurile de abstracturi/articole. Sunt 57 de pagini de rezultate.

Am observat si ca partea asta apare in mai multe locuri:

„For example, survey data indicate that between 18% and 28% of gay couples and between 8% and 21 % of lesbian couples have lived together 10 or more years (e.g., Blumstein & Schwartz, 1983; Bryant & Demian, 1994; Falkner & Garber, 2002; Kurdek, 2003). Researchers (e.g., Kurdek, in press)”

Ar fi fost interesant ca articolul sa ne dea, macar procentual (desi nu stiu cat de relevant este), acelasi lucru si pentru heterosexuali. Mai ales ca 20% e putin, nu crezi?

Si daca tot vorbim de bias, cica fostul presedinte APA ar fi spus ca este „prea politically correct”.

http://www.narth.com/docs/masquerades.html

(nu garantez pentru sursa)

12. Andrei - Iulie 30, 2008

Important din punct de vedere stiintific este daca diferenta este semnificativa.
Nu sunt expert in problema, insa din cate am citit pana acum nu am motive de ingrijorare legate de aceste legi. Insa demersul stiintific este important. Daca vor fi suficiente dovezi cum ca parentalitatea gay este nociva, atunci imi voi schimba parerea, insa deocamdata am multe motive sa mi-o mentin.
Apreciez ca ti-ai schimbat tonul.

13. Andrei - Iulie 30, 2008

Citind printre randuri, mi-a placut articolul de la NARTH. Insa cred ca sunt si ei destul de biasati, de data asta in contra homosexualitatii, atata timp cat ei pleaca de la premiza ca homosexualitatea inseamna boala… „therapy of homosexuality”

14. machiavellian - Iulie 30, 2008

„Am putea renunta la toata aceasta discutie si am putea in schimb face ceva mai bun cu timpul nostru ajutand copiii defavorizati indiferent de formula de gen a parintilor lor.”

In medicina exista mai multe concepte, printre care profilaxia. E mai usor sa previi decat sa tratezi. Atat am de spus.

15. machiavellian - Iulie 30, 2008

Ba nu, m-am razgandit, mai mult am de spus. Voi da doua cazuri din istoria farmaciei:

1) Talidomida, cercetari insuficiente, punere pe piata rapida. Rezultat: zeci de mii de copiii suferind de malformatii congenitale (focomelie).

Problema: studii insuficiente, pe vremea aceea nu se faceau studii de teratogenitate.

2) Vioxx (Rofecoxib), gigant farmaceutic, punere pe piata cu trambite si surle, dupa un timp incep sa moara oamenii datorita efectelor secundare cardiovasculare (aritmii cardiace, atacuri de cord), pe care producatorul nu le-a spus.

Problema: Recent s-a aflat ca Merck si o parte din cercetatori cunosteau foarte bine problemele ce pot sa apara, dar cu toate acestea s-a tacut malc. E vorba de acelasi „bias” pe care il spui tu mai sus.

16. Andrei - Iulie 30, 2008

Metaforele tale farmaceutice sunt utile. Trebuie sa cercetam inainte de a da o lege.

Un alt exemplu despre care am citit este ca efectele legalizarii prostitutiei in multe tari au fost mai rele decat se astepta… mai putine boli, femeile mai protejate, controlul fenomenului.

17. machiavellian - Iulie 30, 2008

Mda, dar nu ti-a spus nimeni de chelnerita din Germania care risca sa-si piarda somajul fiindca n-a vrut sa se prostitueze legal, nu?

http://kipesquire.powerblogs.com/posts/1107115560.shtml

Sau de traficul urias de femei din Germania de la ultimul campionat mondial?

Sau cum nemtii merg in Cehia la prostituate ilegale ca-s mai ieftine?

http://ro.altermedia.info/familiesocietate/trupul-scos-la-vanzare_2728.html

18. Andrei - Iulie 30, 2008

Incredibil…
la prima vedere, dar intr-adevar legile permit situatia asta.
Si la noi daca refuzi un job iti pierzi ajutorul de somaj, dar la noi inca nu s-a legalizat prostitutia. Mare-i gradina Domnului!

19. machiavellian - Iulie 31, 2008

Cand adopti o lege, schimbi organizarea, etc, trebuie sa iei in considerare toate variabilele si sa poti prezice toate consecintele. Si nu sa mai repari din mers, deoarece raul e gata facut.

Intradevar, ce am spus eu e un caz izolat, dar ce se intampla daca incepe sa se generalizeze? Ca, doar, cum spuneai tu, pierderea somajului respectivei se petrece sub domnia legii.

20. machiavellian - Iulie 31, 2008

PS: Desi nu face scopul articolului de fata, merita mentionat: eu n-am auzit de vreun studiu care sa spuna ca de la legalizarea prostitutiei a scazut cuantumul de boli venerice in vreo tara. Iar un fapt foarte important.

21. Andrei - August 1, 2008

Iata aici niste informatii interesante pe tema traficarii femeilor (am trecut pe alt subiect, da e ok).

22. Andrei - August 1, 2008
23. Andrei - August 1, 2008

Ar fi bine ca legile care se emit sa fie bazate pe studii serioase.

24. machiavellian - August 1, 2008

Intocmai. Si de regula se bazeaza pe studii la comanda sau cu grave probleme de metodologie. Oricum, interesant articolul tau. S-ar putea sa-i fac un rezumat pe blogul meu.

25. Andrei - August 4, 2008

As vrea sa fie al meu. 🙂 da, cred ca e un articol bun. Mai am unul si sper sa il si gasesc. Ala e infiorator 😦 in ce priveste dezvaluirile.


Lasă un răspuns

